Søndag den 20. marts 2011 fyldte Videbæk Borgerforening 100 år og i den anledning kunne vi afsløre et nyt springvand i anlægget i Videbæk.

Vi har ikke været alene om at løfte denne opgave. Uden tilskud fra Spillestedet og en hurtig og stor hjælp fra især Westergaards Hotel, Viftrup Jespersen og Idrætsforeningen havde projektet ikke været løst, så det kunne søsættes den 20. marts. Nu er springvandet så i fuld vigør til nydelse for os alle, ikke mindst dem der går en tur i anlægget.

Selve afsløringen var flot repræsenteret. Der var ikke mindre end 40 af byens borgere, der var mødt op for at nyde de første sprøjt fra den nye springvand. Dagen blev fejret med champagne og tale fra borgerforeningens formand Erling Damgaard. En rigtig dejlig dag, der satte punktum for en rigtigt god weekend, der har stået i jubilæets tegn

Vi vil gerne sige stor tak til alle, som har hjulpet med til,
at springvandet nu springer lystigt i anlægget