Sammen er vi stærkere
Så støt Videbæk Borgerforening
Den støtter dig

5. juni 2010 var Videbæk Borgerforening endnu engang vært ved årets grundlovsarrangement i Videbæk anlæg.

Det var dejligt vejr til sådan et arrangement, som i år var med på programmet for Videbæk Festuge. VGU Festugekor startede dagen med en fællessang, hvorefter Esben Lunde Larsen, viceborgmester i Ringkøbing-Skjern Kommune, holdte årets tale. Til slut underholdte VGU koret med diverse kendte sange, alt imens publikum kunne nyde en fadøl eller sodavand. Koret gjorde det fantastisk, og det var rigtigt god underholdning, som vi alle nød. 1000 tak til dem for deres tid.

Vi vil også gerne sige rigtigt stor tak til Åge Martinsen fra Viftrup Jespersen, som brugte sin fritid på at hjælpe os med lyd til koret.

Alt i alt havde vi en dejlig eftermiddag, hvor ca. 100 mennesker udover det ca. 40 mand store VGU kor mødte op. Vi er meget taknemmelige over den store opbakning, tak for det.