16. april 2009 lagde Westergaards Hotel lokaler til en huskoncert med Morten Kjær.

Morten Kjær var i en årrække medlem af vokalgruppen BaSix, men i dag er han medlem af gruppen Vokal Line ved siden af, at han tager ud på egen hånd og laver intimkoncerter. Han tager hjem til folk i deres eget hjem eller ud til mindre forsamlinger og synger og spiller sine egne sange, som handler om de ting, vi alle kender fra hverdagen. Det eneste han medbringer er sit keyboard og sine cd'er, som han naturligvis sælger under koncerterne.

Vi havde desværre ikke så stor tilslutning til koncerten, som vi havde håbet, men det blev alligevel en rigtigt hyggelig aften, og vi er i borgerforeningen enige om, at vi vil prøve at lave andre lignende arrangementer i fremtiden.