Sammen er vi stærkere

BLIV MEDLEM

GÆSTEBOG

Velkommen til Videbæk Borgerforenings hjemmeside

Her kan du læse mere om, hvem vi er, og hvad vi laver. Vi håber, du vil nyde at surfe rundt, og vi vil meget gerne høre fra dig enten pr. mail eller i vores gæstebog, hvis du har ros, ris, gode ideer til arrangementer eller andet, vi kan gøre for dig.

Videbæk Borgerforening er i marts 2011 fyldt 100 år, men det er bestemt ikke en forening, der ligger på den lade side. Vi arbejder hårdt på hele tiden at følge med og forny os.

Vi arbejder for borgere og erhvervsdrivende i Videbæk by og opland, og vi har brug for, at så mange som muligt støtter op om vores arbejde. Som en stor gruppe står vi stærkere. Vi er dit talerør ud af byen f.eks. til Ringkøbing-Skjern Kommune, og vi er med i vigtige beslutninger ang. vor by. Som eksempel kan nævnes, at Videbæk Borgerforening i sin tid stod for starten af fredningen af Herborg Bakker, og vi har været med til at foreslå at lave cykelsti fra Videbæk til Barde og videre langs omfartsvejen samt cykelsti fra Videbæk til stierne ved Mejericenteret i Nr. Vium.

Lige nu har vi gang i en velkomstpakke til tilflyttere. Det sker i samarbejde med Videbæk Handel og Erhverv i Erhvervsforum og øvrige foreninger gennem juletræsudvalget.

Du kan læse mere under "bliv medlem" om, hvordan du kan støtte os i vores arbejde - nemlig ved at blive medlem. Det koster ikke ret meget, men det betyder ret meget.

Videbæk Rundkørsel, skulptur af Per Arnoldi

Kommende arrangementer

• Så er det ved at være tid til at kåre årets bygning 2012. Vi modtager gerne forslag.
  • Den 15 nov. arranceres vinsmagning i samarbejde med hallen.
  • Den 1. søndag i advent deltager vi i juletræs tænding.
  • Vi håber at gentage succeen med bingo bango i hundeskoven 1. søndag efter nytår.
  • Vi vil gerne benytte lejligheden til at ønske Videbæk tillykke med den nye kunstpavillon og opfordre alle til at besøge den.

Læs mere under "nyheder"